Mai sunt si companii care renunta la clienti!

7 iulie 2007
Tocmai citesc o stire despre operatorul de telefonie mobila Sprint din Statele Unite si nu-mi vine sa cred ca scrie! Nu de alta, dar nu se intampla in Romanica unde totul este posibil pentru marile companii, lucruri fara repercursiuni asupra lor. Nu tu procese, nu tu bani pierduti , nu tu imagine sifonata si toate astea pentru ca romanul este mare consumator si merge pe principiul "lasa, ca se mai intampla" sau "lasa, bine ca nu mi s-a intamplat mie". Oricum, pe aceiasi linie mergea si Connex inainte iar Vodafone nu face exceptie. Am fost si client Orange si Cosmo(r)te insa am interactionat prea putin ca sa-mi fac o parere.
Stirea zice cam asa:

 
"Din datele noastre , anul trecut am primit din partea Dvs foarte multe apeluri referitoare la facturi si alte informatii generale legate de contul Dvs. Cu toate ca am incercat din rasputeri sa rezolvam problemele semnalate, numarul apelurilor Dvs catre noi ne-a determinat sa stabilim ca nu va putem satisface nevoile Dvs "mobile" (sic!).
Astfel ca dupa ce am luat in calcul toate aspectele am decis sa anulam contractul de servicii cu Dvs incepand cu data de 30 Iulie A.C."
 
Scrisoarea a fost confirmata de un purtator de cuvant al companiei respectiva insa a precizat ca nu afecteaza decat o fractie dintre clienti.
Hahaha! Nu imi vine sa cred ca exista si companii care fac asa ceva. Au realizat ca pierd mai mult timp si bani cu clientii pretentiosi dar rupti in c%r si au decis ca-i mai bine sa-si taie pierderile. Asa ar trebui sa se intample si la noi cu toti bip-uitorii (problema rezolvata inca de acum 4 ani cand mi-am cumparat primul smart-phone si mi-am instalat un filtru de apeluri) si toti clientii de 2 lei care suna la 222 cand vor sa vorbeasca la telefon.
Sau ca sa nu fiu atat de drastic si de rau, mi-ar placea ca apelurile catre operator sa coste; mai putin decat un apel uzual dar sa coste pentru a scadea nevoia de "comunicare" a mortilor de foame… Asta se intampla deja in Europa la aproape toti operatorii si cred ca urmam si noi.
Aviz celor care vor sa scape de contractul de 2 ani inainte de termen-asasinati-i cu telefoanele la Relatii cu Clientii pe tot felul de tampenii si sigur or sa se sature de voi ;-)  

 

Tags: ,



Leave a Reply

(insereaza codul din stanga)
Weblog

Toate drepturile rezervate Weblog.ro

X